Tým NIWA.cz přeje všem v této nelehké době optimistickou mysl a především pevné zdraví!

***** FORMULÁŘE KE STAŽENÍ NALEZNETE NA KONCI TÉTO STRÁNKY! *****

Mám právo odstoupit od kupní smlouvy?

Ano. Pokud nebudete se zbožím spokojeni, můžete od koupě odstoupit i bez uvedení důvodu a to 14 dnů od převzetí zboží.

Jakým způsobem mám zakoupené zboží vrátit?

Nejprve vyplňte FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, vložte jej do balíku a odešlete zpět na naši adresu: 

Pavel Koubek, DiS. - Niwa.cz, Rybnice 79, 33151 Kaznějov

Jak probíhá vrácení peněz?

O tom, že jsme Vámi odeslané zboží dostali zpět, Vás budeme informovat e-mailem. Vrácení peněz proběhne do 7 dnů od přijetí vráceného zboží na Vámi uvedený bankovní účet. (nezapomeňte vyplnit ve formuláři!) V případě dotazů nás kdykoli můžete kontaktovat pomocí kontaktního formuláře.

Připravte si prosím své zákaznické číslo nebo číslo objednávky, které najdete v podkladech k objednávce (např. v e-mailu Potvrzení o obdržení objednávky). Pokud nemáte tyto údaje po ruce, budete požádán/a o uvedení e-mailové adresy a telefonního číslo, které jste použil/a k nákupu.

Jaká je délka záruční lhůty u zakoupeného zboží?

Spotřební zboží můžete dle zákonných povinností reklamovat během 24 měsíců od jeho převzetí nebo v prodloužené lhůtě uvedené u výrobku.

Pro produkty Henchman platí prodloužená záruka 5let!

Jak postupovat při REKLAMACI ZBOŽÍ?

Je nám velmi líto, že se zakoupeným zbožím nejste spokojen/a a jste nucen/a ho reklamovat. Za vzniklé komplikace se omlouváme.

K reklamaci prosím využijte náš kontaktní email info@niwa.cz případně rovnou vyplňte formulář REKLAMACE ZBOŽÍ. Co nejpřesněji popište vadu výrobku, ideálně pořiďte fotografii, zrychlíte tak průběh vyřízení reklamace. Následně dostanete informace, jaké další kroky jsou pro vyřešení reklamace zapotřebí.

Připravte si prosím své zákaznické číslo nebo číslo faktury (objednávky), které najdete v podkladech k objednávce (např. v e-mailu Potvrzení o obdržení objednávky). Pokud nemáte tyto údaje po ruce, budete požádán/a o uvedení e-mailové adresy, kterou jste použil/a k nákupu. Pro ověření totožnosti prosíme uveďte kromě čísla objednávky a e-mailu i vaše telefonní číslo, které jste uvedl/a při vytvoření objednávky.

Objednané zboží dorazilo poškozené, co mám dělat?

Během dlouhé cesty, kterou musí zásilka urazit, může dojít k jejímu poškození. Pokud zásilka během přebírání jeví výrazné známky poškození, nepřebírejte ji. Pokud i přes to zásilku převezmete a po jejím rozbalení zjistíte, že zboží uvnitř je také poškozené, je e-shop NIWA odpovědný za vzniklé vady na zboží, a proto násinformujte přes náš kontaktní email info@niwa.cz. (pokud nereklamujete ihned při převzetí, schovejte si pro reklamaci u dopravce celý obal včetně výplní!) Pro urychlení reklamačního procesu poškozeného zboží však můžete kontaktovat napřímo daného dopravce a poškozené zboží reklamovat dle podmínek dopravce uvedených níže:

PPL

do 3 pracovních dnů od přijetí zásilky na stránkách www.reklamace.ppl.cz

společnost PPL Vás bude kontaktovat kvůli sepsání zápisu o škodě a vyzvednutí zásilky

společnost PPL nám tuto skutečnost oznámí a my Vás budeme kontaktovat kvůli domluvení dalšího postupu

Česká pošta

Pokud Vám dorazilo poškozené zboží nebo zboží s vadou, obraťte se prosím do 3 dnů od doručení zboží na náš zákaznický servis. Náš ochotný personál Vám poradí, jak v tomto případě postupovat.

Můžete nás kontaktovat pomocí kontaktního formuláře.

Připravte si prosím své zákaznické číslo nebo číslo objednávky, které najdete v podkladech k objednávce (např. v e-mailu Potvrzení o obdržení objednávky). Pokud nemáte tyto údaje po ruce, budete požádán/a o uvedení e-mailové adresy, kterou jste použil/a k nákupu.